Regulamin aplikacji mobiWAWA
Regulamin mobiWAWA
Regulamin aplikacji mobiWAWA

Regulamin korzystania z usług cyfrowych udostępnianych w aplikacji mobiWAWA
§1 Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy dokument określa zasady i warunki korzystania z aplikacji mobilnej mobiWAWA oraz stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.2. Korzystanie z aplikacji mobilnej mobiWAWA jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego dokumentu.
§2 Definicje
2.1. Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
2.1.1. Aplikacja – aplikacja mobilna mobiWAWA, której właścicielem jest m.st. Warszawa, a administratorem jest Urząd m.st. Warszawy. Aplikacja udostępnia różnego rodzaju usługi umożliwiające uprawnionym Użytkownikom korzystanie ze zniżek i przejazdów WTP. Aplikacja ułatwia korzystanie z przypisanych Użytkownikom usług oraz uprawnień dzięki możliwym do wygenerowania kodom QR. Aplikacja obsługuje Kartę warszawianki/warszawiaka, wybrane uprawnienia specjalne (np. uprawnienia do bezpłatnych przejazdów dla uczniów szkół podstawowych) oraz bilety długookresowe WTP obowiązujące w taryfie przewozowej. Aplikacja zapewnia funkcjonalność zmiany na wybrane języki obce;
2.1.2. Bilet – bilet (dokument przewozu) w formie elektronicznej umożliwiający korzystanie z usług lokalnego transportu zbiorowego na terenie aglomeracji warszawskiej, udostępniony do zakupu w Aplikacji;
2.1.3. Karta warszawianki/warszawiaka – wynikające z właściwych zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy oraz uchwał Rady m.st. Warszawy uprawnienie dla:
2.1.3.1. osób zameldowanych w Warszawie na pobyt stały,
2.1.3.2. osób zamieszkałych na terenie Warszawy, które rozliczą podatek dochodowy od osób fizycznych za poprzedni rok w stołecznym urzędzie skarbowym,
oraz dzieci tych osób. W Aplikacji Karta warszawianki/warszawiaka jest również odpowiednikiem Karty młodej warszawianki oraz Karty młodego warszawiaka;
2.1.4. Karta Ucznia – wynikające z właściwej uchwały Rady m.st. Warszawy uprawnienie dla:
2.1.4.1. uczniów szkół podstawowych działających na terenie m.st. Warszawy, a także uczniów szkół artystycznych realizujących kształcenie ogólne w zakresie szkoły podstawowej działających na terenie m.st. Warszawy,
2.1.4.2. uczniów szkół podstawowych zamieszkującym na terenie m.st. Warszawy, a także uczniów szkół artystycznych realizujących kształcenie ogólne w zakresie szkoły podstawowej zamieszkującym na terenie m.st. Warszawy;
2.1.5. Konsument – Użytkownik, który dokonuje za pośrednictwem Aplikacji czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem w rozumieniu Regulaminu są również przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujący za pośrednictwem Aplikacji czynności niemających charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej;
2.1.6. Konto – indywidualne konto umożliwiające instalację i korzystanie z Aplikacji, którego właścicielem jest:
2.1.6.1. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, lub
2.1.6.2. małoletni, który ukończył 16 lat, lub
2.1.6.3. małoletni w wieku 13 - 16 lat, którego rodzic lub opiekun prawny wyraził zgodę na korzystanie przez małoletniego z Aplikacji oraz przetwarzanie danych osobowych małoletniego związanych z korzystaniem z Aplikacji, lub
2.6.1.4 rodzic lub opiekun prawny małoletniego, który nie ukończył 13 roku życia;
2.1.7. Portal – portal mojaWARSZAWA dostępny pod adresem https://moja.warszawa19115.pl;
2.1.8. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
2.1.9. Urząd m.st. Warszawy - Urząd m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), przy Pl. Bankowym 3/5, NIP: 525-229 68 18, REGON: 015259663. Kontakt z Urzędem m.st. Warszawy możliwy jest telefonicznie pod numerem telefonu 19115 oraz mailowo na adres: kontakt@um.warszawa.pl;
2.1.10. Usługa cyfrowa – realizowana za pośrednictwem Aplikacji usługa dostarczana za pomocą technologii cyfrowych, inaczej usługa, która opisuje pełen proces realizacji danej sprawy dotyczącej konkretnego zdarzenia życiowego i, co do zasady, powinna obejmować załatwienie sprawy od początku do końca. Katalog Usług cyfrowych udostępnianych za pośrednictwem Aplikacji zawiera § 4 Regulaminu;
2.1.11. Usługodawca – m.st. Warszawa z siedzibą w Warszawie, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa;
2.1.12. Użytkownik – osoba korzystająca z Aplikacji oraz udostępnianych za jej pośrednictwem Usług cyfrowych samodzielnie lub (w przypadku Użytkownika, który nie ukończył 13 roku życia) poprzez działającego w jego imieniu rodzica lub opiekuna prawnego albo pod jego nadzorem (w przypadku pozostałych małoletnich Użytkowników). Ilekroć w Regulaminie mowa jest o obowiązkach lub wymaganiach wobec Użytkownika, odnoszą się one również do rodzica lub opiekuna prawnego Użytkownika, który nie ukończył 13 roku życia;
2.1.13. Węzeł Krajowy – Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej będący rozwiązaniem umożliwiającym uwierzytelnienie użytkownika systemu teleinformatycznego, korzystającego z usługi online, z wykorzystaniem środka identyfikacji elektronicznej wydanego w systemie identyfikacji elektronicznej przyłączonym do tego węzła bezpośrednio albo za pośrednictwem węzła transgranicznego. Węzeł Krajowy funkcjonuje także pod nazwą login.gov.pl;
2.1.14. WTP – Warszawski Transport Publiczny organizowany przez ZTM;
2.1.15. ZTM – Zarząd Transportu Miejskiego - jednostka organizacyjna m.st. Warszawy powołana w celu organizowania, zarządzania i nadzorowania lokalnego transportu zbiorowego na terenie m.st. Warszawy, a także na obszarze innych gmin, jeżeli wynika to z zawartego porozumienia międzygminnego lub członkostwa m.st. Warszawy w związku międzygminnym.
§ 3 Ogólne zasady korzystania z Aplikacji oraz Usług cyfrowych
3.1. Aplikacja udostępniana jest bezpłatnie przez m.st. Warszawę i można ją pobrać na urządzenia działające w oparciu o system operacyjny w wersji zgodnej z opisem produktu udostępnionego w sklepach Google Play i AppStore. Aplikacja jest dostępna w ww. sklepach.
3.2. Korzystanie z Aplikacji oraz oferowanych przez nią Usług cyfrowych wymaga pobrania i zainstalowania Aplikacji, posiadania Konta oraz prawidłowego zalogowania się do Aplikacji.
3.3. Utworzenie Konta odbywa się poprzez Węzeł Krajowy.
3.4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3.3. - Konto utworzone jest z chwilą uwierzytelnienia przez Węzeł Krajowy.
3.5. Podczas tworzenia Konta, następuje również utworzenie konta w Portalu, jeśli wcześniej takie konto nie istniało. Na koncie tym będzie przechowywany profil Użytkownika, który to Użytkownik będzie dodatkowo mógł korzystać z usług Portalu bez pośrednictwa Aplikacji, po zalogowaniu się do Portalu. W przypadku, gdy Użytkownik posiada już konto w Portalu, wówczas profil Użytkownika przechowywany jest na tym koncie.
3.5. W przypadku, gdy Użytkownikiem jest osoba poniżej 13 roku życia, jego rodzic lub opiekun prawny potwierdza zapoznanie się z Regulaminem oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika w związku z korzystaniem z Aplikacji, zgodnie z oświadczeniem złożonym przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego. Akceptacja przez rodzica lub opiekuna prawnego Regulaminu jest równoznaczna ze zgodą na korzystanie przez niego z Aplikacji w imieniu małoletniego Użytkownika, który nie ukończył 13 roku życia, w tym realizację obowiązków i wymagań przewidzianych w Regulaminie w stosunku do Użytkownika. 3.6 Logowanie do Aplikacji odbywa się poprzez Węzeł Krajowy lub podanie nazwy użytkownika i odpowiadającego mu hasła.
3.7 Zabronione jest podawanie w trakcie logowania danych nieprawdziwych, jak również zakładanie Konta za pomocą automatu.
3.8 Po założeniu Konta możliwe jest rozpoczęcie korzystania przez Użytkownika z Usług cyfrowych, które świadczone są za pośrednictwem Aplikacji. Rozpoczęcie korzystania z Usług cyfrowych jest równoznaczne z zawarciem z Usługodawcą umowy o świadczenie usług cyfrowych. Korzystanie z niektórych Usług cyfrowych może wymagać uwierzytelnienia Użytkownika za pomocą Węzła Krajowego.
3.9 Osobą uprawnioną do korzystania z Usług cyfrowych jest Użytkownik.
3.10 W razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości danych podanych przez Użytkownika, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zawieszenia funkcjonowania Konta oraz korzystania z Usług cyfrowych do czasu wyjaśnienia wątpliwości.
3.11 Usługodawca świadczy za pośrednictwem Aplikacji Usługi cyfrowe na rzecz Użytkowników, za które nie pobiera opłat innych niż przewidziane w uchwale nr XLVII/1139/2017 Rady m.st. Warszawy z dnia 6 kwietnia 2017 r. w sprawie opłat za usługi przewozowe środkami lokalnego transportu zbiorowego w m.st. Warszawie (ze zm.). Niezależnie od powyższego mogą zostać naliczone opłaty prowizyjne pobierane przez operatorów płatności elektronicznych z tytułu dokonania płatności online.
3.12 Korzystanie z Usług cyfrowych jest możliwe po spełnieniu określonych wymagań technicznych przez Użytkownika, który musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do:
3.12.1 telefonu komórkowego lub innego urządzenia przenośnego z systemem zgodnym z opisem produktu udostępnionym w sklepach Google Play i AppStore oraz dostępem do Internetu;
3.12.2 poczty elektronicznej;
3.12.3 przeglądarek internetowych w najnowszych wersjach (Mozilla Firefox, Google Chrome oraz Safari);
3.12.4 włączonej obsługi javascript.
3.13 Każdy Użytkownik z chwilą rozpoczęcia korzystania z Aplikacji zobowiązuje się do:
3.13.1 używania udostępnionych funkcjonalności i zasobów Aplikacji zgodnie z celem tej Aplikacji;
3.13.2 korzystania z Aplikacji w sposób, który nie narusza przepisów powszechnie obowiązującego prawa w Polsce oraz dobrych obyczajów jak również postanowień Regulaminu;
3.13.3 poszanowania praw i dóbr osobistych innych Użytkowników;
3.13.4 niedziałania na szkodę innych Użytkowników, Usługodawcy, ZTM i osób trzecich.
3.14 Treści przekazywane za pomocą Aplikacji przez Użytkowników są własnością Użytkowników lub ich rodziców lub opiekunów prawnych i wyłącznie oni ponoszą odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw osób trzecich.
3.15 Zabronione jest przesyłanie poprzez Aplikację treści, które zawierają zapisy sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, a w szczególności treści wulgarnych, pornograficznych, zniesławiających, obrażających uczucia religijne, wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, propagujących piractwo fonograficzne, komputerowe, upowszechniających techniki łamania danych, wirusy oraz wszelkich innych, podobnych w treści i działaniu materiałów. Przesyłanie takich treści stanowi naruszenie Regulaminu oraz regulaminu Portalu.
§ 4 Usługi cyfrowe udostępniane za pomocą Aplikacji
4.1. Usługami cyfrowymi realizowanymi za pośrednictwem Aplikacji przez Usługodawcę, oraz ZTM, który działa w imieniu i na rzecz Usługodawcy, są:
4.1.1. sprzedaż biletu długookresowego, jego odnowienie, przedłużenie, zawieszenie, odwieszenie, zwrot oraz aktywacja nieaktywnego biletu (w sytuacji, kiedy bilet został już zakupiony);
4.1.2. prezentacja uprawnień i ulg posiadaczy Karty Ucznia i Karty warszawianki/ warszawiaka;
4.1.3. pobieranie „Wejściówek do metra”, które służą do otwierania bramek w warszawskim metrze.
4.2. W zakresie usług, o których mowa w pkt 4.1, Aplikacja umożliwia Użytkownikom:
4.2.1. przeglądanie listy zakupionych Biletów oraz ich szczegółów;
4.2.2. prezentowanie kontrolerom ZTM Biletów w formacie QR;
4.2.3. prezentowanie w formie elektronicznej posiadanych przez Użytkownika uprawnień i ulg, np. Karty Ucznia i Karty warszawianki/warszawiaka;
4.2.4. otrzymywania informacji dotyczących komunikacji miejskiej;
4.2.5. dokonanie zakupu Biletu, w tym jego odnowienie i przedłużenie;
4.2.6. aktywacja Biletu;
4.2.7. dokonanie zwrotu zakupionego Biletu;
4.2.8. dokonanie zawieszenia/odwieszenia biletów;
z zastrzeżeniem zdania następnego. W przypadku Użytkowników, którzy nie ukończyli 13 roku życia, czynności wskazane w pkt 4.2.5 – 4.2.8 mogą być wykonywane wyłącznie przez działających w ich imieniu rodzica lub opiekuna prawnego.
4.3. Umowa sprzedaży Biletów zawierana jest pomiędzy Użytkownikiem a m.st. Warszawą, w imieniu i na rzecz którego działa ZTM, z zastrzeżeniem że w przypadku Użytkownika, który nie ukończył 13 roku życia umowę zawiera rodzic lub opiekun prawny Użytkownika.
4.4. Wszystkie podane w Aplikacji ceny Biletów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) określonymi w złotych polskich.
4.5. Użytkownik posiadający Kartę warszawianki lub Kartę warszawiaka może dokonywać zakupu Biletów z oferty „z Kartą Warszawiaka”.
4.6. Aby dokonać zakupu Biletu Użytkownik musi prawidłowo wykonać kroki określone w Aplikacji i podać dane oraz informacje, które są tam wymagane.
4.7. Użytkownik jest obowiązany zaakceptować Regulamin Sprzedaży imiennych biletów długookresowych w celu dokonania zakupu Biletu.
4.8. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawartej umowy następuje poprzez:
4.8.1. udostępnienie Regulaminu w Aplikacji;
4.9. Użytkownik jest uprawniony do żądania wystawienia faktury VAT za dokonany zakup, jednak w tym przypadku, podczas zakupu Biletu, powinien oznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” jako włączoną oraz uzupełnić dane wymagane do wystawienia faktury. Szczegółowe zasady opisane są w Regulaminie sprzedaży biletów długookresowych.
4.10. Z zastrzeżeniem postanowień pkt 4.11 Usługi cyfrowe świadczone są przez czas nieoznaczony a zaprzestanie ich świadczenia na żądanie Użytkownika następuje zgodnie z postanowieniami § 9, o ile inny okres świadczenia Usług cyfrowych nie wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
4.11. Zasady odstępowania od umowy sprzedaży Biletów oraz składania reklamacji określone są w Regulaminie sprzedaży biletów długookresowych.
§5 Płatności elektroniczne
5.1. Aplikacja udostępnia wygodne i bezpieczne płatności elektroniczne, dzięki którym Użytkownicy aplikacji mogą dokonywać płatności online za realizację Usług cyfrowych, z zastrzeżeniem postanowień pkt 4.2 zdanie ostatnie.
5.2. Płatności online realizowane są za pośrednictwem agenta rozliczeniowego Przelewy24 – PayPro SA.
5.3. Przed dokonaniem płatności online, należy zapoznać się z regulaminem płatności elektronicznych, polityką prywatności, zasadami reklamacji, obowiązkiem informacyjnym RODO dla płatników agenta rozliczeniowego.
§6 Problemy związane z funkcjonowaniem Aplikacji oraz sposób zgłaszania błędów i uwag
6.1. Każdy Użytkownik jest uprawniony do zgłoszenia nieprawidłowości działania Aplikacji. Zgłoszenie powinno zostać złożone za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa19115 – telefonicznie na numer 19115 lub drogą mailową na adres: kontakt@um.warszawa.pl. Zgłoszenia można również dokonać za pośrednictwem Aplikacji, poprzez użycie opcji Mój profil / Zgłoś problem. W zgłoszeniu należy opisać zaistniałą nieprawidłowość, co umożliwi Usługodawcy szybszą identyfikację problemu i jego rozwiązanie.
6.2. W przypadku wystąpienia poważnego błędu uniemożliwiającego korzystanie z Usług cyfrowych (usługi nie działają wcale lub działają błędnie), Usługodawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia dostępu do Aplikacji.
6.3. Każdy Użytkownik powinien informować o błędach w funkcjonowaniu Aplikacji, naruszeniach Regulaminu, a także zgłaszać uwagi do działania Aplikacji poprzez zgłoszenia telefoniczne lub mailowe wskazane w pkt 6.1.
§7 Odpowiedzialność Usługodawcy za działanie Aplikacji
7.1. Usługodawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich działań mających na celu zapewnienie prawidłowego, bezpiecznego, ciągłego i wolnego od błędów funkcjonowania Aplikacji.
7.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
7.2.1. działania podejmowane przez Użytkowników;
7.2.2. niespełnienie specyficznych wymagań Użytkownika, innych niż wynikających z założeń Aplikacji;
7.2.3. prawidłowość, wiarygodność i dokładność danych uzyskanych od użytkowników Portalu lub ich dostawców tożsamości, dzięki któremu dokonują uwierzytelnienia Konta w Portalu;
7.2.4. przejściowe techniczne i niezależne od Usługodawcy błędy zaistniałe w trakcie działania Aplikacji.
7.3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zakłócenia działania Aplikacji spowodowane problemami technicznymi w sprzęcie oraz oprogramowaniu, z którego korzysta Użytkownik, a także awariami sieci Internet, z której korzysta Użytkownik i które uniemożliwiają mu korzystanie z Aplikacji, a także dostępnych w niej Usług cyfrowych.
7.4. Usługodawca zobowiązuje się do regularnego tworzenia kopii zapasowych danych przesyłanych przez Aplikację w celu zminimalizowania ryzyka ich utraty w wyniku działań prowadzonych przez osoby nieuprawnione lub błędów technicznych w funkcjonowaniu.
7.5. Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian w Usługach cyfrowych, w związku z prowadzonymi pracami serwisowymi mającymi w szczególności na celu ich ulepszenie i modernizację.
§8 Ochrona danych osobowych
8.1. Szczegółowe regulacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w polityce prywatności korzystania z aplikacji mobiWAWA.
§9 Usuwanie Kont
9.1. Istnieje możliwość samodzielnego usunięcia Konta. W tym celu wymagane jest od Użytkownika skorzystanie z funkcjonalności Aplikacji dostępnej w zakładce „Mój profil”, przycisk „Usuń konto”. Skorzystanie z tej funkcjonalności powoduje usuniecie także konta w Portalu, na którym przechowywany jest profil Użytkownika. Przy czym brak jest możliwości usunięcia Konta z Biletem.
9.2. Wraz z usunięciem Konta następuje zaprzestanie świadczenia Usług cyfrowych.
§10 Pozasądowe sposoby rozwiązania sporów z Konsumentami
10.1. W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z realizacją Usług cyfrowych Konsument niebędący przedsiębiorcą ma możliwość skorzystania z następujących form pomocy przed wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym:
10.1.1. skorzystania ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy;
10.1.2. zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu;
10.1.3. zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.
10.2. Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich, jak: Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
10.3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§11 Zmiany Regulaminu i postanowienia końcowe
11.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie, bez konieczności indywidualnego informowania. Zmiany będą wynikać wyłącznie z istotnych powodów, w szczególności tych wynikających z nowych Usług cyfrowych, ze zmian w przepisach obowiązującego prawa lub technicznych i organizacyjnych zmian w sposobie zawierania i realizacji umów, a także w przypadku zmiany prawnej organizacji działalności Usługodawcy. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonane Usługi cyfrowe i zawarte w związku z nimi umowy sprzedaży oraz będą publikowane na stronie WTP.WAW.PL .
11.2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdują:
11.2.1. Regulamin sprzedaży biletów długookresowych komunikacji miejskiej w mieście stołecznym Warszawie za pośrednictwem aplikacji mobilnej mobiWAWA;
11.2.2. polityka prywatności dotycząca korzystania z aplikacji mobiWAWA;
11.2.3. przepisy i regulaminy dostępne na stronie WTP.WAW.PL;
11.2.4. przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego;
11.2.5. regulamin Portalu;
11.2.6. Polityka prywatności Portalu.
11.3. Aplikacja zawiera odnośniki, materiały, prezentacje, a także inne treści, które odsyłają do stron internetowych oraz usług podmiotów trzecich. Urząd m.st. Warszawy nie ponosi odpowiedzialności za warunki oraz skutki korzystania z takich stron i udostępnianych na nich usług.
11.4. Wszelkie prawa do zawartości Aplikacji są zastrzeżone. Istnieje jednak możliwość pobierania, udostępniania oraz wydruku fragmentów Aplikacji lub całych stron pod warunkiem poszanowania praw autorskich i dokonania rejestracji znaków należących do Urzędu m.st. Warszawy. Zakazuje się kopiowania całości lub części Aplikacji do celów komercyjnych, jej modyfikowania lub wykorzystywania bez uzyskania na to zgody od Usługodawcy.
11.5. Aplikacja może zawierać grafiki pochodzące z internetowych banków zdjęć. Warunki korzystania z tych materiałów graficznych regulują odrębne zapisy licencyjne.
11.6. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji.
Data publikacji ostatniej aktualizacji: 16.07.2025r.