Strona o portalu

O portalu mojaWarszawa

Kim jesteśmy? Jaka jest nasza misja?


Żyjemy w czasach rozkwitu nowoczesnych technologii. W świecie, który stawia przed nami coraz to nowsze wyzwania. Jednym z nich jest cyfrowa transformacja m.st. Warszawy – idea koncentrująca się na podnoszeniu jakości życia mieszkańców za sprawą innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Panorama miasta Warszawy.

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Mieszkańców i rozpoczynamy proces digitalizacji usług miejskich, gromadząc je wszystkie w jednym miejscu – na portalu, który właśnie przeglądasz.

Dążymy do tego, aby sprawy urzędowe przestały być kojarzone z nadmierną biurokracją. Sukcesywnie tworzymy nowe usługi, które do tej pory możliwe były do zrealizowania jedynie w placówkach Urzędu.

Znacznie więcej o cyfryzacji i digitalizacji dowiesz się w dziale z najczęściej zadawanymi pytaniami.


Czym są usługi cyfrowe?


Usługi cyfrowe, które udostępniamy na portalu mojaWARSZAWA, to usługi świadczone drogą elektroniczną – na odległość. Zrealizujesz je online, o każdej porze dnia i z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy, że posiadasz urządzenie z dostępem do internetu, np. laptop.


Jakie usługi cyfrowe dla mnie przygotowaliście?


W naszym katalogu znajdują się usługi, które możesz wyszukać w oparciu o sposób ich realizacji, rodzaj, kategorie lub poprzez wpisanie do wyszukiwarki słowa kluczowego, czyli poszukiwanego przez Ciebie tematu. Wśród nich znajdziesz wnioski o wsparcie finansowe dla siebie i swoich bliskich, zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, wniosek o zameldowanie lub wymeldowanie, Warszawką Kartę Miejską, karty wędkarskie, różnego rodzaju dofinansowania, a także deklaracje podatkowe i wiele innych.

Przejdź do katalogu usług i znajdź usługę dla siebie


Czy muszę się logować do portalu, aby skorzystać ze wszystkich usług?


Nie. Przygotowaliśmy dla Ciebie wiele usług, które zrealizujesz bez logowania - poza portalem mojaWARSZAWA. Oznacza to, że nie wymagamy od Ciebie zakładania u nas konta, abyś mógł z nich korzystać. Musisz jednak posiadać profil u dostawcy tożsamości, np. login.gov.pl lub profil zaufany.


O co chodzi z dostawcą tożsamości?


Profil zaufany zakładanie konta.Dostawca tożsamości jest zaufanym źródłem potwierdzenia tożsamości danej osoby w internecie. Takim dostawcą może być bank, Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej (login.gov.pl), profil zaufany, Facebook lub Google. Kiedy zakładasz profil u dostawcy tożsamości, przekazujesz mu dane osobowe.

Masz już profil u dostawcy tożsamości? To dobrze - możesz teraz realizować sprawy urzędowe przez internet. Jeśli jeszcze go nie masz, rekomendujemy założenie go tutaj.

Logowanie się do portalu mojaWARSZAWA przez indywidualne konto użytkownika w portalu lub profil, który posiadasz u swojego dostawcy tożsamości konto użytkownika, pozwala nam Ciebie zidentyfikować. Dzięki temu możemy dopasować panel użytkownika do Twoich potrzeb, a także udostępnić Ci wszystkie nasze usługi.


Co zyskam logując się do portalu mojaWARSZAWA?


Kiedy założysz konto w portalu mojaWARSZAWA, zyskasz dostęp do panelu użytkownika oraz szerszej gamy usług - w tym aplikacji mobilnej mobiWAWA. W panelu użytkownika będziesz zarządzać swoimi usługami, kiedy tylko znajdziesz na to czas – jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Już nie musisz rejestrować swojej wizyty i przychodzić do Urzędu o określonej porze dnia, swoje sprawy zrealizujesz przez internet.

Oto, co jeszcze znajdziesz w swoim panelu użytkownika:

  • dostęp do elektronicznych kreatorów, które pomogą Ci w wypełnianiu i składaniu deklaracji podatkowych do Urzędu

  • harmonogram wywozu odpadów dla Twojego adresu zamieszkania

  • aktualny stan jakości powietrza w Twojej okolicy

  • historię wszystkich Twoich spraw urzędowych z możliwością wejrzenia w ich szczegóły i weryfikacji etapu realizacji

  • płatności online, dzięki którym bezpiecznie opłacisz swoje zobowiązania względem m.st. Warszawy


Czy mogę samodzielnie usunąć swoje konto użytkownika z portalu mojaWARSZAWA?


Nie. Jeśli chcesz, abyśmy usunęli Twoje konto użytkownika, prześlij swoje zgłoszenie na iod@um.warszawa.pl.


Gdzie mogę się zgłosić, jeśli będę potrzebować pomocy?


Nie ma tutaj informacji, której szukasz? Odwiedź nasz dział z najczęściej zadawanymi pytaniami, który dla Ciebie przygotowaliśmy. Jeśli masz pomysł na nową usługę lub chcesz zgłosić nieprawidłowe działanie portalu mojaWARSZAWA – skontaktuj się z nami.

Nie działa portal. Skontaktuj się z nami.