Strona o portalu

O portalu

Kim jesteśmy? Jaka jest nasza misja?

Żyjemy w czasach rozkwitu nowoczesnych technologii. W świecie, który stawia przed nami coraz nowsze wyzwania. Jednym z nich jest cyfrowa transformacja m.st. Warszawy – to nasz pomysł na podniesienie jakości życia mieszkańców dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym.

Jako urząd słuchamy potrzeb mieszkańców i rozpoczynamy proces digitalizacji usług miejskich. Gromadzimy je wszystkie w jednym miejscu. Sprawimy, aby sprawy urzędowe przestały być kojarzone z nadmierną biurokracją. Nieustannie tworzymy cyfrowe wersje usług, które do tej pory można było realizować jedynie w naszych placówkach.

Moja Warszawa – Twoja cyfrowa tożsamość w stolicy

Portal „Moja Warszawa”, który właśnie przeglądasz, umożliwia realizację spraw urzędowych online – 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku. Co ważne, możesz to zrobić z dowolnego miejsca na świecie. Nie musisz przychodzić do urzędu. To ważna innowacja dla naszego miasta. Dzięki niej budujemy zaufanie do miejskich usług cyfrowych.

Usługi na „Mojej Warszawie” są samoobsługowe. Tylko Ty decydujesz, którą z nich wybierzesz. Wszystko odbywa się przez internet – wygodnie i bez konieczności wychodzenia z domu. Składasz wniosek i przesyłasz go do nas, a my realizujemy Twoją sprawę. 

Usługi są spersonalizowane, czyli na bieżąco dopasowywane do Twoich indywidualnych potrzeb. Jeśli masz pomysł na nową usługę, zgłoś go do nas przez formularz kontaktowy. Na pewno Cię wysłuchamy.

Czym są usługi cyfrowe? Jakie mogę zrealizować na tym portalu?

Usługi cyfrowe to usługi świadczone drogą elektroniczną – na odległość. Zrealizujesz je online. Wystarczy, że posiadasz urządzenie z dostępem do internetu, np. laptop lub komputer stacjonarny.

W naszym katalogu z usługami cyfrowymi znajdziesz wnioski o wsparcie finansowe dla siebie oraz Twoich bliskich, Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, a także deklaracje podatkowe i wiele innych. Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy w katalogu usług.

Co zyskam po zalogowaniu?

Po założeniu konta w portalu dostaniesz dostęp do panelu użytkownika – przestrzeni zaprojektowanej z myślą o Tobie. Znajdziesz w niej dopasowane do Ciebie usługi cyfrowe, które ułatwią Ci realizację miejskich spraw. 

Dzięki „Mojej Warszawie”:

  • złożysz różne pisma i wnioski do urzędu przez internet
  • skorzystasz z wygodnych kreatorów deklaracji podatkowych, które w prosty sposób przeprowadzą Cię przez proces ich wypełniania i obliczeń
  • zapłacisz podatki i za swoje wnioski online
  • sprawdzisz harmonogram wywozu śmieci z Twojej posesji
  • zobaczysz aktualny stan jakości powietrza w Twojej okolicy

To jednak nie wszystko. W panelu będziesz mieć zawsze pod ręką historię składanych przez ten portal spraw, deklaracji oraz opłat. Sprawdzisz szczegóły każdej z nich i etap realizacji. Do tak szerokiego katalogu usług, których liczba będzie rosła, mają dostęp tylko zalogowani użytkownicy. Dlatego zachęcamy Cię do założenia konta – „Moja Warszawa” ułatwi Ci załatwienie spraw urzędowych, zapłatę podatków, a nawet zarządzanie swoimi danymi w mieście.

Gdzie mogę się zgłosić, jeśli potrzebuję pomocy?

Nie znajdujesz informacji, której szukasz? Odwiedź nasz dział z najczęściej zadawanymi pytaniami. Prezentujemy w nim tematy najczęściej poruszane przez naszych użytkowników.

Jeśli chcesz zgłosić inne zagadnienie – skontaktuj się z nami.