Deklaracja dostępności aplikacji mobiWAWA
Deklaracja dostępności mobiWAWA
Deklaracja dostępności aplikacji mobiWAWA

Deklaracja dostępności mobiWAWA
Urząd m.st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do aplikacji mobilnej mobiWAWA.
-
Data publikacji aplikacji mobilnej:
-
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-24
Status pod względem zgodności z ustawą
Aplikacja mobilna jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności i jej aktualizacja
-
Deklarację sporządzono dnia:
-
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie badania eksperckiego wykonanego przez Fundację Widzialni.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Napotkane problemy z dostępnością można zgłaszać:
- Za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa19115, telefon: 19115, adres e-mail: kontakt@um.warszawa.pl
- Do koordynatorów dostępności w urzędach dzielnic i biurach urzędu
- Pod adresem e-mail: dostepnosc@um.warszawa.pl
Każdy ma prawo:
-
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
-
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
-
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
-
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie będzie możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
W przypadku odmowy realizacji żądania, osoba wnosząca może zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich. Szczegóły procedury znajdują się na stronie Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna i informacyjno-komunikacyjna
link otwiera się w nowej karcie)
Informacje o dostępności architektonicznej wszystkich budynków Urzędu m.st. Warszawy oraz Urzędów Dzielnic można znaleźć na stronie dedykowanej dostępności budynków. Na tej stronie znajdują się również informacje o dostępności komunikacyjno-informacyjnej wszystkich budynków.
Uwaga: informacje dotyczące transportu publicznego mogą ulec zmianie, zaleca się sprawdzić aktualne informacje na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego
Aplikacja mobilna
Urząd m.st. Warszawy udostępnia aplikację mobiWAWA do pobrania w sklepach Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS).
link otwiera się w nowej karcie)
Informacje dodatkowe
W Warszawie można realizować sprawy za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego. Więcej informacji o tej usłudze dostępnych jest tutaj.
Inne informacje i oświadczenia
Nawiązana została stała współpraca z zewnętrznymi ekspertami dostępności. Aplikacja będzie poddawana audytom i, w zależności od wyników, udoskonalana. W razie zidentyfikowanych problemów z dostępnością aplikacji mobilnej mobiWAWA, prosimy o ich zgłoszenie.